čtvrtek 24. března 2016

Perly a měď: nová kolekce šperků


 Nedávno jsem si koupila měděný plech a strašně jsem se těšila, až z něj něco vyrobím... ale pořád jsem se k tomu nemohla dostat. Až teď...konečně:). Začla jsem velmi jednoduše.

Vytvořila jsem maličké lístečky, kterými jsem  ozdobila náušnice z měděného drátu a  říčních perliček. A protože mám ráda patinu, celé náušnice jsem nechala zoxidovat a přeleštila, aby vzor získal větší hloubku.



 A tím sem odpálila celou novou kolekci perliček v mědi, kterou jsem už hodně dlouho nepoužila. S mědí jsem samozřejmě začínala, ale vzhledem k tomu, že i já mám citlivá ouška, přešla jsem raději na nerez a tak měď pár let ležela ladem.


Teď jsem ale znovuobjevila její starobylé kouzlo a mám pocit, že se u mě ještě pár drátkovaných měděných šperků vylíhne :).


Do sady kromě náušnic vzniklo i pár měděných přívěsků s perlami.

 Po letech výroby šperků spíše symetrických a promyšlených, teď experimentuji s tvorbou přirozenou, náhodnou. Prostě nechat ruce a dráty volně plynout a nechat se překvapit výsledkem.

 A nakonec jeden experiment z plíšku. Patinovaný přívěsek z mědi a perel ve tvaru hráškového lusku.

Tuto kolekci jsem vytvořila pro obchod BeadJewelry Shop v Praze v pasáži Lucerna, kde můžete šperky vyzkoušet a zakoupit. Zároveň tam najdete i moje ostatní šperky a také šperky dalších cca třiceti českých autorek.

Žádné komentáře:

Okomentovat